ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд
<b>Өнгөрсөн өвөл гаргасан “Unique” коллекцдоо ихэвчлэн завсрын, гүн, хар, цагаан өнгөнүүдийг ашигласан харагдсан. Харин 2014 оны хавар зуны коллекцод нь тод, хурц өнгө голдуу анзаарагдлаа. Энэ коллекцийн санаа юунаас төрсөн бэ?</b><br>
Эхний коллекц илүү гоёлын талдаа байсан. Тиймээс энэ удаад “Michel & Amazonka”-д хоёр өөр хүн, өөр ертөнц байгаа шүү гэдгийг, хэрэглээний тал руугаа ч хувирч чаддаг гэдгээ харуулахыг хүссэн. Бид хоёр уг нь өнгөнд их дуртай, харин манайхан хар, бараан хувцас их өмсдөг юм байна лээ. Өмсөөд үзэхэд хүн болгонд л зохиж байсан ч, тод пальто, хувцсыг зориглож авах нь арай цөөн байдаг юм шиг харагдсан. Ерөнхийдөө сүүлийн үеийн фейшн чиг хандлагыг, хүмүүсийн хэрэгцээтэй уялдуулан шинэ коллекцоо гаргасан.<b><br>
Дизайнерууд загвараа дан өөрсдийн мэдрэмжээр зохиож урламаар байсан ч, борлуулалтаа өндөр байлгахын тулд эхний ээлжинд моод дагахаас өөр аргагүй болдог байх?</b><br>
Тийм шүү. Худалдан авагч нарт өндөр түвшний загварууд тийм ч хэрэгцээтэй биш. Өдөр тутамдаа өмсөж болохоор, гэхдээ гоё харагдах хувцас эрэлхийлдэг үйлчлүүлэгчиддээ зориулж энэ загваруудыг хийсэн юм. Харахад хэчнээн нүд баясмаар урлагийн бүтээл хийлээ гээд хүн өмсөхгүй бол залуу дизайнеруудад хөл дээрээ босоход хэцүү. Тиймээс Haute Сouture-аас Pret-A-Porter луу зайлшгүй хувирах хэрэгтэй болдог. Хэдийгээр хэрэглээнд зориулсан загварууд гаргасан ч бид хоёр зураг авалтын тал дээрээ ч болов зохиомжтой, мэдрэмжтэй хандаж “High fashion” тал руу нь оруулж өгөхөөр оролдох болно.<br>
(Зургийг Mestudio: https://www.facebook.com/www.mestudio.mn)
Үзсэн тоо: 42371   |   Сэтгэгдэлүүд (0)   |   Хэвлэх хувилбар   |  
Michel & Amazonka: Монголын Chanel болохоор бид хоёр зориглосон

Өнгөрсөн өвөл гаргасан “Unique” коллекцдоо ихэвчлэн завсрын, гүн, хар, цагаан өнгөнүүдийг ашигласан харагдсан. Харин 2014 оны хавар зуны коллекцод нь тод, хурц өнгө голдуу анзаарагдлаа. Энэ коллекцийн санаа юунаас төрсөн бэ?
Эхний коллекц илүү гоёлын талдаа байсан. Тиймээс энэ удаад “Michel & Amazonka”-д хоёр өөр хүн, өөр ертөнц байгаа шүү гэдгийг, хэрэглээний тал руугаа ч хувирч чаддаг гэдгээ харуулахыг хүссэн. Бид хоёр уг нь өнгөнд их дуртай, харин манайхан хар, бараан хувцас их өмсдөг юм байна лээ. Өмсөөд үзэхэд хүн болгонд л зохиж байсан ч, тод пальто, хувцсыг зориглож авах нь арай цөөн байдаг юм шиг харагдсан. Ерөнхийдөө сүүлийн үеийн фейшн чиг хандлагыг, хүмүүсийн хэрэгцээтэй уялдуулан шинэ коллекцоо гаргасан.
Дизайнерууд загвараа дан өөрсдийн мэдрэмжээр зохиож урламаар байсан ч, борлуулалтаа өндөр байлгахын тулд эхний ээлжинд моод дагахаас өөр аргагүй болдог байх?

Тийм шүү. Худалдан авагч нарт өндөр түвшний загварууд тийм ч хэрэгцээтэй биш. Өдөр тутамдаа өмсөж болохоор, гэхдээ гоё харагдах хувцас эрэлхийлдэг үйлчлүүлэгчиддээ зориулж энэ загваруудыг хийсэн юм. Харахад хэчнээн нүд баясмаар урлагийн бүтээл хийлээ гээд хүн өмсөхгүй бол залуу дизайнеруудад хөл дээрээ босоход хэцүү. Тиймээс Haute Сouture-аас Pret-A-Porter луу зайлшгүй хувирах хэрэгтэй болдог. Хэдийгээр хэрэглээнд зориулсан загварууд гаргасан ч бид хоёр зураг авалтын тал дээрээ ч болов зохиомжтой, мэдрэмжтэй хандаж “High fashion” тал руу нь оруулж өгөхөөр оролдох болно.
(Зургийг Mestudio: https://www.facebook.com/www.mestudio.mn)

# 2 | Нийт 15 зураг

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(668)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сүүлийн сэтгэгдэл

Хамгийн их сэтгэгдэлтэй

Хамгийн их уншигдсан


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com