ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд
<b>Дасгал #12</b><br>
•	Хэрхэн хийх вэ: Хөлөө жийж суугаад тавхайнаасаа бариад урагш бөхийж хүйснийхээ нүхийг гуяндаа хүргэхээр хичээгээрэй. Хамгийн гол нь нуруугаа бөхийлгүй цэх байх юм.  <br>
•	Ач тус: Энэ байрлал нь стресс тайлах шидтэй мөн нуруу, мөр, гуяны арын булчинг сунгаж, уян хатан болгоно.
Үзсэн тоо: 53653   |   Сэтгэгдэлүүд (0)   |   Хэвлэх хувилбар   |  
Байнга хийж байх хэрэгтэй, сунгалтын 15 дасгал

Дасгал #12
• Хэрхэн хийх вэ: Хөлөө жийж суугаад тавхайнаасаа бариад урагш бөхийж хүйснийхээ нүхийг гуяндаа хүргэхээр хичээгээрэй. Хамгийн гол нь нуруугаа бөхийлгүй цэх байх юм.
• Ач тус: Энэ байрлал нь стресс тайлах шидтэй мөн нуруу, мөр, гуяны арын булчинг сунгаж, уян хатан болгоно.

# 12 | Нийт 15 зураг

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(236)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Хамгийн их сэтгэгдэлтэй

Хамгийн их уншигдсан


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com