ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд
<b>Дасгал #14</b><br>
•	Хэрхэн хийх вэ: Өвдөглөж суугаад хоёр гараа нурууныхаа ард атгаж бариад толгойгоороо газар тулж байгаад гараа аль болох урт сунгана. Одоо ташаагаа дээш өргөөд зурган дээрх шиг байрлалтай болно. Гараа таазанд хүргэхээр тэмүүлээрэй. <br>
•	Ач тус: Толгойн өвчинг намдааж, мөрний булчинг сунгана. Цусны эргэлтийг сайжруулна.
Үзсэн тоо: 54253   |   Сэтгэгдэлүүд (0)   |   Хэвлэх хувилбар   |  
Байнга хийж байх хэрэгтэй, сунгалтын 15 дасгал

Дасгал #14
• Хэрхэн хийх вэ: Өвдөглөж суугаад хоёр гараа нурууныхаа ард атгаж бариад толгойгоороо газар тулж байгаад гараа аль болох урт сунгана. Одоо ташаагаа дээш өргөөд зурган дээрх шиг байрлалтай болно. Гараа таазанд хүргэхээр тэмүүлээрэй.
• Ач тус: Толгойн өвчинг намдааж, мөрний булчинг сунгана. Цусны эргэлтийг сайжруулна.

# 14 | Нийт 15 зураг

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(277)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сүүлийн сэтгэгдэл

Хамгийн их сэтгэгдэлтэй

Хамгийн их уншигдсан


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com